آخرین اخبار

بــــوی خدمتگــــزاری به مشام مـــردم نمی رســـد

مهدي مهدوي در ادامه تصريح كرد: لوله كشي آب شرب محله خلسر از چشمه قلي چارو (قل چشمه )جاري مي شود که احداث آن تنها با كمك اهالی محله صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
18 اسفند 1394
206 بازدید
کد مطلب : 16540
 اسپرو- محله خلسر در هشت سال دفاع مقدس هفت شهيد والامقام به نام های غلامحسن پور رضا، عباس يوسفي، جهانگير يوسفي، سيد احمد حسيني، ابوطالب بخشي، رحمان فتحي و غضنفر صادقي را تقديم انقلاب اسلامي كرده است. در ادامه گفتگوي ما با اهالي اين محله را از نظر خواهید گذراند.
 خلسر يا خله سر يكي از محلات كوهستاني سه راه رودبار – منطقه بالا بازار مي باشد. اين محله با قدمتي ديرينه و متشكل از محله خلسر پایین، خلسر بالا، منظريه و شهداي گمنام که بيش از 400 خانواده در آن ساکن می باشند و از جمله مناطقي است كه در زلزله خرداد سال 69 خسارت بسيار سنگين جانی و مالی را متحمل شد. محله خلسر در هشت سال دفاع مقدس هفت شهيد  والامقام به نام های غلامحسن پور رضا، عباس يوسفي، جهانگير يوسفي، سيد احمد حسيني، ابوطالب بخشي، رحمان فتحي و غضنفر صادقي را تقديم انقلاب اسلامي كرده است. در ادامه گفتگوي ما با اهالي اين محله را از نظر خواهید گذراند.

مهدی مهدویمهدی مهدوی:

تقریبا سه چهارم آب چشمه خلسر هدر می رود

مهدي مهدوي از ساكنين اين محله در گفتگو با ما اظهار كرد: خلسر به لحاظ ارتباطی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که مسیر آن از سه راه خلسر شروع و پس از گذشتن چندين محل به مناطق ييلاقي و كوهستاني فيلده و مراتع بالاتر، جنگل و كوهستان ختم مي شود اما متاسفانه این محل مورد بی توجهی برخی از مسئولین قرار گرفته است.

مهدوي در ادامه افزود: با توجه به اينكه جاده خلسر داراي پيچ ها و شيب هاي تند است از طرفي علاوه بر عبور اهالي محلات  همجوار، محل گذر زائران براي زيارت شهداي گمنام  و امامزاده سه فرزندگان امام موسي كاظم (فيلده) مي باشد؛ اين جاده با اين اهميت نبايد از چشم مسئولان پنهان بماند.  وي با تاكيد بر اينكه به علت نابسامان بودن آسفالت كوچه هاي اين محله، بعضي از رانندگان تاكسي به ندرت به اين محله تردد مي كنند افزود: عرض جاده در بعضي نقاط بسيار محدود بوده به طوري كه امکان عبور دو خودرو از آن وجود ندارد.

مهدوي در ادامه اذعان كرد: اداره گاز رودبار براي گاز رساني به منازل محله خلسر و جاده منظريه اقدام به تخريب آسفالت نمود، رئيس اداره گاز به ساكنين گفت كه هزينه هاي آسفالت مجدد بعد از اتمام گاز رساني به حساب شهرداري واريز شده است تا شهرداري مجددا جاده منظريه را از سمت خلسر آسفالت نمايد اما متاسفانه بعد از گذشت چند سال تاکنون این امر محقق نشده است. مهدي مهدوي در ادامه تصريح كرد:  لوله كشي آب شرب محله خلسر از چشمه قلي چارو (قل چشمه )جاري مي شود که احداث آن تنها با كمك اهالی محله صورت گرفته است.  اما پس از گذشت سالها این لوله ها دچار فرسودگی و نشت شده است که تقریبا سه چهارم آب چشمه و لوله انتقال آن هدر می رود که از مسئولین تقاضا داریم تا با اقدامات لازم ما را در جلوگیری از هدر رفت آب چشمه یاری نمایند. وی در پایان از مسئولین خواست تا به احترام شهدای گمنام به این محله رسیدگی نمایند.

واحد رحیمیواحد رحیمی

از دیگر ساکنین محله منظریه:

چرا فرياد ما به گوش كسي نمي رسد؟

واحد رحیمی يكي ديگر از ساكنين محله منظريه در گفتگو با ما گفت: چرا فرياد ما به گوش كسي نمي رسد؟

متاسفانه سال گذشته جاده منظريه را به علت گاز رساني و عريض كردن جاده عملیات خاك برداري انجام و قرار شد كه مدتي بعد آسفالت شود.  رحيمي در ادامه افزود: گاز رساني و عمليات عريض كردن جاده انجام شد اما هنوز جاده خاكي و ترمیم آسفالت آن صورت نگرفته است که سبب بروز مشکلات فراوان در روزهای نامساعد جوی شده است. انگار بوی خدمتگزاری به مشام مردم نمی رسد.

محسن مهدوی9محسن مهدوي:

نقاط پرتگاه جاده خلسر فاقد گارد ریل است

مهدوي یکی دیگر از ساکنین محله خلسر در گفتگو با ما اظهار داشت: با توجه به اينكه جاده محله منظريه در مسير پرتگاه و مرتفع كه فاقد هر گونه گارد ريل و محافظ است قرار دارد و متاسفانه هيچ گونه حفاظ يا تير چراغ برق براي روشنايي در شب  وجود ندارد، به همين دليل تردد در اين جاده در شب بسیار خطرناك مي باشد.  مهدوي در ادامه افزود: جاده منظريه علاوه بر خاكي بودن در مسير، داراي دست انداز هاي زيادي مي باشد كه در زمستان و روزهاي باراني رفت آمد را خطرناك مي كند. وي در ادامه اذعان كرد: جاده اي كه در حال حاضر مورد استفاده قرار مي گيرد با همت اهالي منظريه و كمك شهرداري رودبار عريض شده است.

20150103_15315020150103_153811

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *