آخرین اخبار

ورود سامانه سرد به گیلان/بارش برف در ارتفاعات

کارشناس هواشناسی گیلان از ورود سامانه سرد همراه با وزش باد، کاهش دما و بارندگی از یکم فروردین‌ماه سال 96 به این استان خبر داد.

اشتراک گذاری
30 اسفند 1395
62 بازدید
کد مطلب : 27279

اسپرو- یوسف شجاعی با اشاره به استقرار سامانه هوای ناپایدار در روزهای آینده در گیلان اظهار کرد: امروز آسمان گیلان ابری، نیمه ابری و در بعضی از نقاط همراه با باران پراکنده گزارش شده است.

وی، وضعیت هوای رودبار و منجیل را با 16 درجه بالاترین دما در گیلان عنوان کرد و افزود: ماسوله با دمای پنج درجه سردترین نقطه استان گزارش شده ضمن اینکه امروز دمای هوای شهر رشت به 13 درجه رسیده است.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی شرایط جوی ناپایدار را برای فردا نشان می‌دهد، تصریح کرد: سه‌شنبه هفته جاری آسمان استان ابری، نیمه ابری و مه‌آلود پیش‌بینی شده و در بعضی از نقاط انتظار پراکنده بارش باران را داریم.

شجاعی از ورود سامانه هوای سرد و بارشی از بعد از ظهر یکم فروردین‌ماه سال 96 به گیلان خبر داد و بیان کرد: وزش باد، کاهش دما و بارندگی از پیامدهای وررود سامانه هوای سرد به استان است و انتظار می‌رود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در ارتفاعات گیلان بارش برف داشته باشیم.

وی به تضعیف سامانه هوای سرد از بعد از ظهر روز پنجشنبه هفته جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: بارندگی‌ها به تدریج قطع می‌شود و کاهش ابر در استان داریم ضمن اینکه فردا دریا برای فعالیت‌های مربوطه مناسب نیست و ارتفاع موج به یک متر می‌رسد و ارتفاع آن از بعد از ظهر سه‌شنبه هفته جاری افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *