آخرین اخبار

پیش ثبت‌نام 1500 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای گیلان

رئیس ستاد انتخابات گیلان از پیش ثبت‌نام یک‌هزار و 500 نفر به منظور شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در این استان خبر داد.

اشتراک گذاری
30 اسفند 1395
22 بازدید
کد مطلب : 27281

اسپرو- محمد احمدی‌پور جریان پیش ثبت‌نام نامزدهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان اظهار کرد: از 25 اسفندماه جاری تا ساعت 15 امروز تعداد یک‌هزار و 500 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در گیلان پیش ثبت‌نام کردند.

وی به نام‌نویسی 413 نفر در شهرها و یک‌هزار و 87 نفر در روستاهای گیلان اشاره کرد و افزود: داوطلبانی که در دفاتر پیشخوان دولت پیش ثبت‌نام کردند هنگام نام‌نویسی نهایی به غیر از همراه داشتن مدارک لازم باید کد رهگیری پیش ثبت‌نام را همراه داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه نام‌نویسی داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه جاری آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری ششم فروردین‌ماه سال 96 ادامه دارد، تصریح کرد: از ساعت هشت صبح روز سی‌ام اسفندماه جاری داوطلبان می‌توانند با در دست داشتن مدارک اصلی برای نام‌نویسی قطعی به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

احمدی‌پور اصل شناسنامه عکس‌دار و دو نسخه تصویر تمام صفحه‌های آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه با کارت معافیت دائم برای مردان یا سندی بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی را از مدارک مورد ارائه توسط ثبت‌نام کنندگان خواند و بیان کرد: چهار قطعه عکس جدید 3 در چهار، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر کاردانی یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت الزامی است.

وی، ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک کارشناسی یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت را الزامی عنوان کرد و گفت: داشتن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا 200 خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای 200 خانوار الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از شغل مشمولان ماده 28 قانون و اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا به منظور برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر الزامی است، متذکر شد: ارائه اصل و گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *