آخرین اخبار

تداوم شرایط ناپایدار جوی در گیلان

کارشناس هواشناسی گیلان به ورود سامانه هوای سرد و بارش برف در ارتفاعات حیران در این استان اشاره کرد و گفت: تا پایان هفته جاری شرایط ناپایدار جوی در گیلان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
02 فروردین 1396
53 بازدید
کد مطلب : 27324
اسپرو- فروغ مومن‌پور با اشاره به بارش برف در نخستین روز از سال جدید در گیلان اظهار کرد: بارش برف ارتفاعات حیران را سفیدپوش کرده است و بارش‌های متناوب در استان ادامه دارد.

وی به وجود ابر و مه‌آلودگی در آسمان گیلان اشاره کرد و افزود: با توجه به ورود سامانه ناپایدار جوی به منطقه شاهد بارندگی‌های پراکنده در برخی از نقاط استان هستیم و در ارتفاعات بارش‌ها به صورت برف است.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه در دامنه‌های جنوبی استان شاهد ابرناکی کمتری هستیم، تصریح کرد: در نخستین روز از سال جدید بیشترین دمای هوا 16 درجه سانتی‌گراد در رودبار گزارش شده و در رشت 11 درجه سانتی‌گراد به ثبت رسیده است.

مومن‌پور از تداوم شرایط ناپایدار جوی تا پایان هفته جاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: آسمان استان به‌ویژه در نواحی جلگه‌ای ابری و مه‌آلود پیش‌بینی شده است ضمن اینکه در نواحی کوهستانی انتظار داریم بارش در برخی از ساعت‌ها به صورت برف باشد اما در دامنه‌های جنوبی ابرناکی کمتری داریم.

وی متذکر شد: با توجه به ناپایدار بودن شرایط جوی در گیلان، دریا مواج است و برای فعالیت‌های اقتصادی مناسب نیست.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *