آخرین اخبار

پیش‌بینی زیباکلام از سال 96

یک استاد دانشگاه با اشاره به انتخابات سال 96 از قطعیت دو دوره‌ای شدن دولت حسن روحانی سخن گفت و تأکید کرد: رئیس جمهوری در سال جدید مطالبات را جدی‌تر پیگیری خواهد کرد.

اشتراک گذاری
04 فروردین 1396
31 بازدید
کد مطلب : 27364
اسپرو- صادق زیباکلام استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با آنا در پیش‌بینی خود از وضع سیاسی سال جدید اظهار کرد: از آنجا که آقای روحانی وارد مرحله دوم دولت خود می‌شود به نظر من خیلی این نگرانی را ندارد که اقدامی کند که مورد غضب اصولگرایان قرار گیرد در نتیجه شجاع‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: آقای روحانی در سال جدید مقداری بی‌باک‌تر می‌شود و به دنبال مطالبات سیاسی برمی‌آید. بر این اساس می‌توان گفت شاید گشایشی در برخی مسائل ایجاد شود.
زیباکلام اضافه کرد: احتمالا در سال جدید آزادی شماری از زندانیان سیاسی را خواهیم داشت و شاهد خواهیم بود که فضای سیاسی بازتر می‌شود و همچنین محدودیت مطبوعات کاهش می‌یابد و امید است که انتخابات آزادتری برگزار شود.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: به نظر من رئیس‌جمهوری خیلی جدی تحقق این اهداف را دنبال خواهد کرد.
وی در پیش‌بینی خود از وضعیت اقتصاد در سال جدید نیز گفت: مادامی که اقتصاد ایران فاسد، بیمار و در یک چاچوب ناکارآمد دولتی باشد، هیچ گشایشی در عرصه اقتصادی شاهد نخواهیم بود و این وضع همچنان ادامه خواهد داشت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *