آخرین اخبار

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رودبار با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی با حضور در گلزار شهدای گمنام با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

اشتراک گذاری
03 خرداد 1396
68 بازدید
کد مطلب : 28287

اسپرو- روز گذشته و پس از پیروزی دکتر حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دکتر رضاکاظمی تکلیمی رئیس و دیگر اعضای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رودبار با حضور در گلزار شهدای گمنام رودبار با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق نمودند.

در حاشیه این مراسم دکتر رضاکاظمی تکلیمی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رودبار ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت اعضای این ستاد در طول روزهای منتهی به برگزاری انتخابات گفت: دست تک تک شما عزیزان که در این مدت علیرغم کمبودها و مشکلات تلاش نمودید و برای پیشبرد اهداف از جان مایه گذاشتید به گرمی می فشارم و از همه شما دوستان تقدیر و تشکر می نمایم.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان رودبار با تاکید بر اینکه امروز در این محل جمع شده ایم و گردهم آمده ایم تا خداوند متعال و شهدا به ما توفیق خدمت صادقانه به مردم را عطا فرمایند تصریح کرد: با صبوری، شکیبایی، تلاش و گذشت انجام هرکاری میسر است و این رموز سبب تداوم این موفقیت ها خواهد بود. وی ابراز امیدواری نمود تا در آینده نیز اعضای این ستاد بصورت هماهنگ و با برنامه ریزی مدون برای اجرای دیگر برنامه ها در جهت خدمت به مردم شهرستان رودبار طی جلساتی گردهم آیند و با تصمیم گیری های درست و بجا برای آرمان های انقلاب و شهدا تلاش نمایند زیرا فعالیت های سیاسی هیچگونه محدودیت زمانی نداشته و بازنشستگی در این عرصه معنا ندارد.

رضاکاظمی تکلیمی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند تاکید نمود: امیدوارم همه عزیزان با تلاش و کوشش خود رضایت مردم را جلب نمایند و خدمت به مردم را به هر چیز دیگری ترجیح دهند. وی در پایان تاکید نمود: بنده همانند یک سرباز برای خدمت به همشهریانم در شهرستان رودبار آماده ام و خدمت به مردم برایم بزرگترین افتخار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *