آخرین اخبار

عطـر رودبـار در کهریزک پیچیـد

رضاکاظمی تکلیمی مدیر مسئول هفته نامه شکوفه های زیتون و موسسه خیریه امام رضا(ع) شهرستان رودبار ضمن بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان کهریزک تهران با چند تن از بازماندگان حادثه دلخراش زلزله سال ۶۹ رودبار که به علت معلولیت سالیان متمادی در این آسایشگاه زندگی می کنند دیدار و گفتگو کرد.

اشتراک گذاری
21 مرداد 1396
117 بازدید
کد مطلب : 30730

 

 اسپرو-  رضا کاظمی تکلیمی که بصورت مدون و در هر فصل از سال به دیدار این عزیزان می رود تا به نوعی باعث دلگرمی آنهایی که سالهاست دور از دیار خود در غربت روزگار میگذرانند شود عزیزانی همچون بهشته محمدی، حمیراهدایتی، گلدسته بشارتی، حسین احراری، نرگس قربانی و …  که اصالتی رودباری دارند. خانم بهشته محمدی که اهل رستم آباد می باشد بعلت معلولیت از ناحیه نخاع مدت ۲۵ سال در این آسایشگاه زندگی می کند دل نوشته ای به همین مناسبت برای مردم دیار شکوفه های زیتون ارسال نموده که از نظر شما خوانندگان فهیم هفته نامه شکوفه های زیتون خواهد گذشت.

یک روز به یاد ماندی دیگر

 

در این ایام گرم طاقت فرسا، شاید فقط یک حس زیبا یا یک بوی خوب بتوان کمی از خستگی روزمرگی و گرما زدگی رو بکاهد.

 

این حس خوب امروز با رسیدن دوستانی که با دلی آغشته از مهر و محبت به دیدار ما آمدند وجود عزیزانی باعث شود با دیدارشان انرژی وصف نشدنی را در طول هفته داشته باشیم. عزیزانی که در این تابستان گرم به دیدار ما، آمدن از شهر عشق از جایی که این همه مهر و عطوت دارد، شهر رودبار همیشه سبز، دوستان همیشه سبز ممنون که دلمان را با دیدارتان گرم کردید و ایام مان را شادمان.

 

ما زلزله زده های رودباری که سالیان سال میهمان آسایشگاه کهریزک هستیم، هنوز دل خوشیم به حضور گرم همشهریانمان. همانها که یادمان میکنند و شادمان! چند روز پیش بود که به دیدنمان آمدند، آمدند و یادی کردند از یادگاری های زخمی زلزله رودبار که این روزها سخت، دل تنگ شهر و دیار خود هستیم. آقای کاظمی مدیرمسئول هفته نامه شکوفه های و آقایان رشیدی و پزشکی به دیدنمان آمدند و چه شاد شدیم از دیدنشان، آرزو کردیم که ای کاش در شهر خودمان بودیم، در رودبار زیبا، کاش آسایشگاهی در شهر و دیارمان داشتیم تا زود به زود همشهریانمان را میدیدیم.

از عزیزانی که یادمان کردند ممنونیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *