آخرین اخبار

حمله کیهان به علی کریمی و مهدوی‌کیا

روزنامه کیهان در مطلبی تند به انتقاد از این دو بازیکن و کسانی که از آن‌ها حمایت کرده‌اند، پرداخته است.

اشتراک گذاری
22 مرداد 1396
45 بازدید
کد مطلب : 30854
 اسپرو- در پی حواشی به وجودآمده برای مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان و حمایت چهره‌های ورزشی و هنری ازآن‌ها، کیهان در مطلبی تند به انتقاد از این دو بازیکن و کسانی که از آن‌ها حمایت کرده‌اند، پرداخته است.

روزنامه کیهان در این مطلب که به نظر می‌رسد در آن سخن مهدی مهدوی‌کیا را تحریف کرده و برداشت درستی از آن نداشته است، نوشت: درست سه روز پس از شهادت محسن حججی بدست وحشیان داعشی، مهدی مهدوی‌کیا بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال، در صفحه شخصی خود، گستاخانه به مدافعان حرم اهانت کرد.
حمله کیهان به علی کریمی و مهدوی‌کیا
کیهان بدون اینکه دقیقا اشاره کند مهدوی‌کیا چه توهینی کرده است، افزود:‌ این بازیکن در صفحه شخصی خود از دو بازیکن داخلی که با تیمی اسرائیلی مسابقه داده و هدف حمایت وزارت خارجه اسرائیل قرار گرفته‌اند، حمایت کرد. وی در ادامه متن سخیف خود به مدافعان حرم اهانت کرد.اهانت این بازیکن به مدافعان درست سه روز پس از بریده شدن سر یک بسیجی بدست داعش در سوریه صورت گرفت.
این روزنامه نوشته است: متاسفانه پول زیاد، باعث گستاخی برخی ورزشکاران بی‌ظرفیت شده است تا جایی که به خود حق می‌دهند درباره همه چیز نظر بدهند و توهین کنند. مدتی پیش هم علی کریمی که سال 88 با دستبند سبز به میدان مسابقه بین‌المللی رفته بود، با تاکید بر اینکه ورزش از سیاست جداست، از بازیکن‌های هدف حمایت اسرائیل دفاع کرد!
این در حالی است که «عبدالله رمضان زاده» سخنگوی دولت اصلاحات نیز در پست کوتاه اینستاگرامی نوشته است: «شجاعی و حاج صفی به دلیل بازی در یک باشگاه خارجی مقابل تیم اسرائیلی محروم شدند اما زاهدی وزیر علوم احمدی‌نژاد که با وزیر اسرائیلی دیدار کرده رییس کمیسیونی در مجلس شورای اسلامی است».
حمله کیهان به علی کریمی و مهدوی‌کیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *