آخرین اخبار

سهمیه امسال گیلان در اسکان و پذیرایی از زوار اربعین حسینی 18 هزار نفر است

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان در نشست ستاد اربعین شهرستان آستارا گفت: سهیمه امسال استان گیلان به لحاظ اسکان و پذیرایی از زوار اربعین حسینی 18 هزار نفر پیش‌بینی ‌شده است.

اشتراک گذاری
25 مرداد 1396
21 بازدید
کد مطلب : 31200

 اسپرو-  نادر عبدالله‌پور ظهر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: کمیته‌های هفت‌گانه ستاد اربعین حسینی در سطح استان و شهرستان فعال بوده که متشکل از کمیته‌های حمل‌ونقل، استقبال، پشتیبانی، اعزام، مشارکت‌های مردمی و فرهنگی هستند.

 

وی با بیان اینکه سهیمه امسال استان گیلان به لحاظ اسکان و پذیرایی از زوار اربعین حسینی 18 هزار نفر پیش‌بینی ‌شده است که از مرز مهران عبور می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد، هفت‌هزار نفر برای کربلا و پنج‌هزار نفر برای نجف اشرف است که به لحاظ صبحانه، ناهار و شام باید تحت پوشش قرار گیرند.

 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان با اشاره به اینکه به لحاظ اعزام زائر به عتبات عالیات هیچ محدودیتی وجود نداشته و این بستگی به استقبال مردم از اعزام به عتبات عالیات دارد، گفت: امسال برای مرز شهرستان آستارا شش‌هزار نفر زائر در نظر گرفته ‌شده که روزانه حدود یک‌هزار نفر زائر از این مسیر باید عبور کنند.

 

عبدالله‌پور پذیرایی از زائرین عتبات عالیات را یک کار مردمی و دلی دانست و خاطرنشان کرد: امسال برای هر شهرستان یک موکب پیش‌بینی ‌شده و در تلاش هستیم جهت اسکان و پذیرایی از زائرین عتبات عالیات همایش بزرگ اربعین حسینی از اعتبارات دولتی هیچ استفاده‌ای نشود.

 

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان با اذعان براینکه در سپاه ظرفیت‌ها و انگیزه‌های خوبی جهت پذیرایی و اسکان از زوار اربعین حسینی وجود دارد و این را سال گذشته به خوبی نشان دادند، گفت: امسال تور داخلی اربعین حسینی متشکل از اسکان و پذیرایی از زوار عتبات عالیات به سپاه واگذار شده است.

 

وی با تصریح براینکه بهترین کار فرهنگی که می‌توان برای جوانان در برابر هجمه‌های دشمن و استکبار جهانی انجام داد برنامه‌ریزی مناسب برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش بزرگ اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: همایش بزرگ اربعین حسینی اثرات معنوی بزرگی داشته و انسان را به مدت یک سال بیمه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *