آخرین اخبار

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در رشت و کشف مواد مخدر در رودبار

ماموران نیروی انتظامی در عملیات های جداگانه ای، سارق لوازم داخل خودرو را در رشت شناسایی و نیز 10 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در رودبار کشف و ضبط کردند.

اشتراک گذاری
25 مرداد 1396
19 بازدید
کد مطلب : 31214
  اسپرو- فرمانده نیروی انتظامی رشت از دستگیری یک سارق قطعات داخل خودرو و کشف چهار فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز ، ماموران انتظامی کلانتری 22 موفق به شناسایی و دستگیری سارق 43 ساله شدند که متهم پس از دستگیری، به چهار فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو از قراردادن اشیاء قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک خوداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی رودبار نیز از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ بابک علیزاده گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ورودی رودبار حین کنترل خودروهای عبوری اقدام به بازرسی از یک دستگاه اتوبوس اسکانیا کردند که در بررسی وسایل مربوط به یکی از مسافران این اتوبوس، 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.


وی با اشاره به معرفی متهم 55 ساله اهل و ساکن کرج به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع موارد مشکوک، مراتب را با پلیس در میان بگذارند.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *