آخرین اخبار

بازدید جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان از شکوفه های زیتون

همزمان با هفته ناجا سرهنگ حمیدرضا فیضی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رودبار از هفته نامه شکوفه های زیتون بازدید نمود.

اشتراک گذاری
17 مهر 1396
92 بازدید
کد مطلب : 34392


 اسپرو- در این دیدار مهندس صیادپور سردبیر هفته نامه شکوفه های زیتون ضمن خیرمقدم به سرهنگ فیضی گفت: امنیت و آرامشی که در جامعه وجود دارد را مرهون زحمات سبزپوشان عرصه نظم و امنیت هستیم. وی ضمن تبریک هفته ناجا تصریح کرد: همواره نشریه و پایگاه خبری شکوفه های زیتون و پایگاه خبری تحلیلی اسپرو با انعکاس اخبار نیروی انتظامی شهرستان رودبار سعی نموده تا تلاش های بی شائبه پلیس را به نظر مردم برساند.

 

محمدحسین صیادپور در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: بی شک امنیت و آرامشی که سبب ایجاد نشاط در جامعه شده است ثمره از خودگذشتگی و تلاش های پلیس است.

 

در ادامه این نشست یحیی فتاحی مدیر موسسه خیریه امام رضا(ع) شهرستان رودبار ضمن تبریک هفته ناجا از زحمات و تلاش های نیروی انتظامی تقدیر نمود و اظهار داشت: تعامل خوب و سازنده نیروی انتظامی با ادارات و نهادهای بخصوص موسسه خیریه امام رضا (ع) در شهرستان رودبار سبب ایجاد آرامش و امنیت کاری شده است.

 

فتاحی ضمن تشریح خدمات موسسه خیریه امام رضا(ع) تصریح کرد: این مؤسسه از سال ۱۳۸۰ با ارائه تسهیلات کمک هزینه تحصیل، ازدواج، جهزیه و سایر خدمات به ایتام و مستمندان واقعی آغاز به کار نموده است.

 

وی افزود: در این راستا بنیاد نیکوکاری امام رضا(ع) نیز با شناسایی و کمک به افراد با شرایط خاص و بیماران صعب العلاج فعالیت دارد و با حمایت و مدیریت حاج رضا کاظمی تکلیمی بر آن هستیم تا تمام توانمان را صرف این راه خداپسندانه کنیم.

 

در ادامه نیز سرهنگ حمیدرضا فیضی با ابراز خرسندی از حضور در نشریه شکوفه های زیتون گفت: مدتهاست که اخبار شهرستان را از طریق این رسانه دنبال می کنم. وی افزود: شکوفه های زیتون بعنوان یک رسانه قوی و مورد اطمینان در عرصه اطلاع رسانی به مردم شهرستان رودبار خدمات ارائه می نماید و کارش کار بزرگی است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار در ادامه ضمن بازدید از موسسه خیریه امام رضا(ع) از ماکت خانه سالمندان شهرستان رودبار که در حال حاضر مراحل پیش ساخت خود را می گذراند دیدن کرد و گفت: خدمات ارزنده مجموعه های موسسه خیریه امام رضا(ع) شهرستان رودبار قابل ستایش است و فعالیت های این مجموعه در راستای باقیات الصالحات می باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *