آخرین اخبار

دیدار کارکنان شکوفه های زیتون با مدیر و کارکنان پست رودبار

همزمان با روز جهانی پست و برای تشکر از زحمات و خدمات صادقانه اداره پست رودبار، سردبیر و کارکنان هفته نامه شکوفه های زیتون ضمن دیدار با رییس و کارکنان اداره پست رودبار، از زحمات و ارتباطات خوب این اداره با هفته نامه شکوفه های زیتون تشکر و تقدیر نمودند.

اشتراک گذاری
17 مهر 1396
36 بازدید
کد مطلب : 34400
 
 اسپرو- همزمان با روز جهانی پست و برای تشکر از زحمات و خدمات صادقانه اداره پست رودبار، سردبیر و کارکنان هفته نامه شکوفه های زیتون ضمن دیدار با رییس و کارکنان اداره پست رودبار، از زحمات و ارتباطات خوب این اداره با هفته نامه شکوفه های زیتون تشکر و تقدیر نمودند.

 در این دیدار مهندس صیادپور ضمن مهم بر شمردن فعالیت پست و زحمات شبانه روزی نیروهای خدوم آن گفت: حدود 14 سال است که زحمت ارسال قدیمی ترین و پرتیراز ترین نشریه شهرستان رودبار بر عهده عزیزان اداره پست می باشد و کارکنان زحمتکش این اداره ارتباطی بسیار صمیمی و  محترمانه ای با مشترکین و همکاران ما در شکوفه های زیتون دارد که جای بسی خوشحالی و تقدیر دارد.

در این دیدار پورقربانی رییس اداره پست رودبار نیز ضمن تشکر از قدرشناسی کارکنان هفته نامه شکوفه های زیتون و حضور در این اداره و دیدار با کارکنان زحمتکش، اذعان کرد: همکاران محترم ما از هیچ کوششی برای انجام وظیفه دریغ نمی نمایند و امیدواریم مردم فهیم شهرستان همچون همیشه از خدمات این اداره راضی باشند.

گفتنی است در این دیدارفتاحی مدیر موسسه خیریه امام رضا (ع) شهرستان رودبار نیز حضور و ضمن تشکر از زحمات کارکنان فهیم اداره پست از ایشان تشکر نمود.









 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *