آخرین اخبار

توزیع بیش از 15 میلیون لیتر نفت سفید در گیلان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از توزیع 15 میلیون و 384 هزار لیتر نفت سفید از ابتدای سال در استان خبر داد

اشتراک گذاری
19 مهر 1396
23 بازدید
کد مطلب : 34534
اسپرو- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از توزیع 15 میلیون و 384 هزار لیتر نفت سفید از ابتدای سال در استان خبر داد و گفت: از این مقدار سه میلیون و 980 هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور و مابقی مربوط به روستائیان و مناطق عادی و شهری است.

علی اصغر عباسی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برای کاهش مصرف انرژی در نیمه دوم گفت: هماهنگی با شرکت گاز در راستای توسعه گازرسانی به بخش خانگی و مصرف کنندگان عمده و جزء و همچنین تامین سوخت اصلی نیروگاه ها (گاز)، پایش مصارف حاملهای انرژی در راستای کنترل آن بصورت دو ماهه در ادارات این شرکت اعم از ستاد، مرکز سوختگیری هواپیمائی، انبار نفت و نواحی 9 گانه را از اقدامات این شرکت در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برنامه ریزی برای جایگزینی تجهیزات پرمصرف انرژی و استفاده از لامپ های کم مصرف، تعویض بخاری های گازی با پیکج و تعویض کولرهای پنجره ای با کولرهای اسپیلت را از برنامه  های در دست اقدام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان در نیمه دوم سال جاری دانست.

 

وی یادآور شد: در همین راستا برگزاری مانور آمادگی در مقابل شرایط بحران و رعایت نکات ایمنی در تاسیسات و جایگاه  های عرضه سوخت در مقابل حوادث و بلایای طبیعی نیز در دستور کار این شرکت در شش ماهه دوم سال است.

 

رئیس کارگروه تامین سوخت استان همچنین با اعلام توزیع 28 هزار و 221 تن گاز مایع از ابتدای سال تاکنون در استان گفت: سهمیه گاز مایع ماهانه از طریق پنج شرکت اصلی موزع و 21 نمایندگی فرعی در حال انجام است  و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

وی همچنین از توزیع 15 میلیون و 384 هزار لیتر نفت سفید از ابتدای سال در استان خبر داد و گفت: از این مقدار سه میلیون و 980 هزار لیتر مربوط به مناطق صعب العبور و مابقی مربوط به روستائیان و مناطق عادی و شهری است.

 

مدیر منطقه گیلان خاطرنشان کرد: استان گیلان در حال حاضر دارای 41 هزار و 122 خانوار مصرف کننده نفت سفید می باشدو عملیات توزیع نفت سفید از طریق 239 فروشندگی فعال در 9 ناحیه (رودبار، رودسر، لاهیجان، انزلی، تالش، صومعه سرا، آستارا، فومن و رشت) در استان انجام می گیرد./ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *