آخرین اخبار

تصمیم دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا اسرائیل را نابود می کند

امام جمعه رودبار، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، گفت: تصمیمات دیوانه وار است و خود و اسرائیل را نابود می کند.

اشتراک گذاری
18 آذر 1396
48 بازدید
کد مطلب : 37618

اسپرو- حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه شهر رودبار که با حضور مردم ولایی این شهر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد انقلابی در مباحث فکری و فرهنگی در دانشگاه ها ضروری است.

وی با بیان این مطلب گفت: برخی از دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه نماز می خواندند و محجبه بودند اما بعد از بدو ورود به دانشگاه نماز و حجاب را کنار گذاشتند بیانگر این است که اسلامی کردن دانشگاه ها را محقق نکرده ایم.

خطیب جمعه رودبار با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، بیان داشت: تصمیمات دیوانه وار است و خود و اسرائیل را نابود می کند.

حجت الاسلام داودی، خواستار واکنش و قیام کشورهای مسلمان منطقه نسبت به مساله قدس و فلسطین شد و گفت: اگر کشور های اسلامی غیرت داشته باشند و فلکه های نفت و گاز را بروی آمریکا و اسرائیل ببندند همه قلدری زورگویی ها فروکش می کند.

وی، با تاکید بر اینکه مقابله با این توطئه باز هم قیام، فریاد و انگیزه می خواهد، گفت: امت اسلامی ایران با رهبران شکم گنده عرب کار ندارد با رهبری امام خامنه ای قیام خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به روز حقوق بشر، اظهار داشت: هزاران نفر از مردم یمن و سایر کشورها مظلومانه کشته می شود اما صدایی از حقوق بشر در نمی آید./زیتون خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *