اسپرو- علی کریمی در نشست خبری پیش از بازی سپیدرود با پیکان گفت: این بازی دوم ماست که خارج از خانه برگزار می شود. در بازی قبل هم با بدشانسی نتوانستیم امتیاز بگیریم. باید از امتیاز میزبانی به نحو احسن استفاده می کردیم.

وی افزود: پیکان هم در چند هفته گذشته شرایط خوبی نداشته است ولی اینها ملاک نیست. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم دنبال این هستیم که به نفع خودمان امتیاز بگیریم. امیدوارم دست پر از این بازی برگردیم.
کریمی درباره احتمال جذب بازیکنان جدید و مجتبی جباری گفت: جباری را از شما می شنوم ولی نیاز به بازیکن جدید داریم. به دنبالش هستیم تا کسانی که می توانند به ما کمک کنند را به تیم اضافه کنیم. وقتی به سپیدرود رفتم ۳۷ بازیکن در تمرین بودند! باید مربیان قبلی پاسخگو باشند. الان این تعداد را کم کرده ایم و به تعداد نرمال رسانده ایم.
وی گفت: تیم های لیگ برتری الان بازیکنان شاخص خود را نمی دهند. دنبال بازیکن خارجی هم هستیم ولی به شرطی که در تمرین حاضر شود و مورد تایید کادر فنی قرار بگیرد. وگرنه با همین بازیکنان ادامه می دهیم.

وی درباره اینکه گفته می شود ۲۰ بازیکن سفارشی به تیم سپیدرود آمده بودند، گفت: یک زمانی دو مربی در فوتبال بودند که پول می گرفتند تا بازیکن بیاورند ولی از بس پیگیری نکرده اند شده ۱۰ مربی؛ اگر بازهم پیگیری نکنند می شود ۲۰ و ۳۰ مربی. قصد توهین به مربیان را ندارم ولی هستند مربیانی که چنین کارهایی می کنند. هم فدراسیون هم سازمان لیگ در جریان هست ولی نمی دانم چرا یا عکاس تیم جریمه و محکوم می شود یا کسانی که ارتباطی به مسائل فنی ندارند. اگر بخواهد تعداد این افراد زیاد شود، فاتحه فوتبال خوانده شده است!

وی درباره اینکه آیا درباره سپیدرود و کسب جایگاه خاصی قولی داده است؟ گفت: تلاشمان این است که به اطمینان برسیم در لیگ می مانیم. تا جایی که در توانمان هست باید خودمان را در جدول بالا بکشیم و خیالمان راحت باشیم. اگر عمری بود فصل بعد بتوانیم کارهایی کنیم که در خور شان مردم رشت باشد.

سرمربی تیم سپیدرود درباره حضور نورمحمدی در این تیم و احتمال امضای قرارداد با این بازیکن، گفت: نورمحمدی نیم فصل از لیگ دور بوده است و نیاز به تمرین دارد. این بازیکن انگیزه دارد و امیدوارم بتواند به تیم کمک کند.

علی کریمی در پایان در خصوص اینکه آیا مطالباتش را از تیم نفت تهران گرفته است؟ گفت: فکر می کنم باید در وصیتنامه بنویسم که فرزندم دنبال مطالباتم باشد! اینجا مطالبات راحت دنبال نمی شود. برای تیم های بزرگ که این مشکل وجود دارد وای به حال تیم هایی که مالکیتش هم مشخص نیست. اگر به سن من قد داد که خودم مطالباتم را می گیریم اگر نه که هاوش پسر بزرگم آنرا می گیرد!