آخرین اخبار

پرسپولیس چطور قبل از عید قهرمان لیگ برتر می شود؟

در این میان به نظر می رسد با توجه به بازی های فولاد-ذوب آهن ، سایپا – فولاد و پارس جم – ذوب‌آهن ، صدرنشین لیگ برتر بتواند در دو هفته آینده قهرمانی خود را مسجل کند.

اشتراک گذاری
23 بهمن 1396
21 بازدید
کد مطلب : 40539
اسپرو- پرسپولیس باید از دو دیدار آینده خود مقابل استقلال خوزستان و استقلال 6 امتیاز کسب کند که کار بسیار سحتی است اما این مسیر می‌تواند به قهرمانی این تیم پیش از تعطیلات نوروز منجر شود. 

 هفته جاری لیگ برتر در حالی به پایان رسید که خیال پرسپولیس نسبت به قهرمانی راحت تر از هفته گذشته شد. تیم ذوب آهن به سایپا باخت ، تیم فولاد هم متوقف شد و پارس جم و استقلال هم پیروز شدند. اما کسب این نتایج سبب شد که پرسپولیس 54 امتیازی در صدر باشد فاصله‌ای 16 امتیازی با تیم دوم جدول با خود ایجاد کند.

در این میان به نظر می رسد با توجه به بازی های فولاد-ذوب آهن ، سایپا – فولاد و پارس جم – ذوب‌آهن ، صدرنشین لیگ برتر بتواند در دو هفته آینده قهرمانی خود را مسجل کند. پرسپولیس باید از دو دیدار آینده خود مقابل استقلال خوزستان و استقلال 6 امتیاز کسب کند که کار بسیار سحتی است اما این مسیر می‌تواند به قهرمانی این تیم پیش از تعطیلات نوروز منجر شود.

پرسپولیس در حال حاضر 16 امتیاز از تیم دوم جدول که ذوب آهن فولاد و سایپای 38 امتیازی هستند فاصله گرفته.با کسب این فاصله قرمزها با 6 امتیاز دیگر به 60 امتیاز می‌رسند که هیچ کدام از تیم‌های دیگر لیگ برتر به غیر از فولاد نمی‌توانند به امتیاز 60 برسند.21 امتیاز از کل لیگ برتر باقیمانده و تیم‌های 38 امتیازی عملا با کسب پیروزی در همه دیدارها به امتیاز 59 خواهند رسید. این به معنی قهرمانی قرمزها با 6 امتیاز دیگر است اما فولاد می‌تواند با پیروزی در دیدار عقب مانده مقابل پیکان ، خود را به امتیاز 41 و فاصله 13 امتیازی قرمزها برساند. در اصل فولاد با 3 بازی باقیمانده تا پایان سال مواجه است و می تواند با کسب همه امتیازها از قهرمانی پرسپولیس روی کاغذ پیش از عید جلوگیری کند.

قرمزها باید امید داشته باشند از دو دیدار 6 امتیاز بگیرند و فولاد در سه بازی مقابل پیکان ، ذوب آهن و سایپا 3 امتیاز از دست بدهد تا به قهرمانی لیگ برتر پیش از عید برسند.

براین اساس قهرمانی قرمزها در لیگ برتر پیش از عید نوروز دو پیش شرط دارد اول کسب 6 امتیاز از 2 بازی باقیمانده و دوم شکست فولاد در یکی از دوبازی آینده اش .پرسپولیس با این دو پیش شرط می‌تواند قهرمانی‌اش را بدون توجه به 5 دیدار باقیمانده در لیگ برتر به دست بیاورد اتفاقی که در کنار بازی‌های لیگ قهرمانان اسیا و البته دربی مهم پایتخت چندان ساده هم به نظر نمی‌رسد .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *