آخرین اخبار

برانکو : ما همیشه همراه تیم‌ملی خواهیم بود

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در اولین تمرین این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا با خبرنگاران مصاحبه کرد.

اشتراک گذاری
23 بهمن 1396
11 بازدید
کد مطلب : 40541

اسپرو- پرسپولیس قبلاً این موضوع را اعلام کرده که همیشه طبق برنامه تیم ملی جلو می‌رود و به برنامه‌های تیم ملی احترام خواهد گذاشت. ما نمی‌خواهیم از برنامه‌های تیم ملی جلوگیری کنیم. نتایج تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی و جام جهانی اگر خوشحال‌کننده باشد برای ما هم حس خوبی دارد. امیدواریم در ادامه تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

پرسپولیس روز سه شنبه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی ازبکستان قرار می گیرد و در اولین تمرین تیم ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

رقیب ساده نداریم

در لیگ قهرمانان آسیا حریف ساده نداریم. همه تیم‌ها قوی هستند و ما به آنها احترام می‌گذاریم. ما در بازی با نسف‌قارشی گزینه برد هستیم و می‌خواهیم خوب کار کنیم. ما در مقابل هوادارانمان و در خانه به میدان می‌رویم. همیشه گفته‌ام اولین بازی بسیار خطرناک و سخت است مخصوصاً زمانی که همه شما را گزینه برد بدانند. ما تجربه خوبی از سال قبل داریم و در اولین بازی به کسب بازی و سه امتیاز فکر می‌کنیم و می‌خواهیم شروع قوی در آسیا داشته باشیم.

مسلمان بازی نمی‌کند

در مورد محسن مسلمان چه توضیحی بدهم، امروز شما در تمرین بودید. آیا مشکلی دیدید؟ پس مشکل چیست که این حرف را می‌زنید؟ چرا در مورد کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و اسدی که بازی نمی‌کنند سؤال نمی‌پرسید؟! او بازی نمی‌کند؛ چراکه فعلاً نفرات دیگر در اولویت هستند.

ما تا قهرمانی جشن نداریم

در لیگ برتر ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف پرسپولیس کسب بیشترین پیروزی در مسابقات لیگ و آسیا است. نمی‌خواهیم زنگ تفریح باشیم. ما هنوز با وجود اختلاف امتیاز نسبت به حریفان قهرمان نشده‌ایم. هیچ جشنی نداریم تا قهرمان شویم.

لیستم را به باشگاه داده‌ام

من یک ماه پیش لیست مدنظر را برای باشگاه ارسال کردم.

امتناع برانکو از پاسخ به یک سوال

تداخل مجدد دیدارهای تیم ملی و بازی‌های پرسپولیس سوال دیگری از برانکو بود. تیم ملی روز 7 فروردین مقابل الجزایر و در کشور اتریش حاضر خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیس 48 ساعت بعد از این بازی جدال لیگ برتری خود برابر سایپا را برگزار خواهد کرد. برانکو در این مورد گفت: این سؤال را جواب نمی‌دهم چراکه هیچ چیز تا آن زمان مشخص نیست و خیلی زمان داریم تا ۹ فروردین‌ماه.

ما همراه تیم ملی هستیم

پرسپولیس قبلاً این موضوع را اعلام کرده که همیشه طبق برنامه تیم ملی جلو می‌رود و به برنامه‌های تیم ملی احترام خواهد گذاشت. ما نمی‌خواهیم از برنامه‌های تیم ملی جلوگیری کنیم. نتایج تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی و جام جهانی اگر خوشحال‌کننده باشد برای ما هم حس خوبی دارد. امیدواریم در ادامه تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.

 

مصدومیت حسینی جدی نیست

سید جلال مصدومیت جدی ندارد،‌ به‌هرحال بچه‌ها همیشه در حال تلاش کردن هستند و این اتفاقات طبیعی است و پیش می‌آید.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *