آخرین اخبار

ورود 14 فروند هواپیمای جدید در سال 97

مدیرعامل هما گفت: تا پایان امسال هواپیمای جدیدی وارد ناوگان هما نخواهد شد اما در حال مذاکره هستیم تا تعداد ناوگان جدید را افزایش دهیم ولی حداقل 14 فروند در سال 97 وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.

اشتراک گذاری
24 بهمن 1396
16 بازدید
کد مطلب : 40606

اسپرو- مدیرعامل ایران‌ایر درباره جزئیات ایجاد ایران‌ایر رجینال گفت: شرکتی که ذیل هما تشکیل می‌شود به اسم ایران‌ایر رجینال، در شرف انجام است البته این «شرکت» نیست اما بخشی به عنوان ایران‌ایر رجینال تعریف و طراحی شده است و در حال حاضر هواپیماهای ATR در مدیریت آن به پرواز درمی‌آیند.

فرزانه شرفبافی مدیرعامل هما گفت: تا پایان امسال هواپیمای جدیدی وارد ناوگان هما نخواهد شد اما در حال مذاکره هستیم تا تعداد ناوگان جدید را افزایش دهیم ولی حداقل ۱۴ فروند در سال ۹۷ وارد ناوگان ایران ایر خواهد شد.

 

وی در باره فروش بلیت های نوروز ۹۷ نیز گفت: برای انجام سفرهای نوروز ۹۷ برنامه ریزی مناسبی انجام شده تا پروازهای هوایی ما از ۲۰ اسفند ماه آغاز شود و کشش بازار و میزان عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت بلیت ها خواهد بود.

 

مدیرعامل ایران‌ایر همچنین درباره جزئیات ایجاد ایران‌ایر رجینال در بطن ایران‌ایر‌ بیان کرد: شرکتی که ذیل هما تشکیل می‌شود به اسم ایران‌ایر رجینال، در شرف انجام است البته این «شرکت» نیست اما بخشی به عنوان ایران‌ایر رجینال تعریف و طراحی شده است و در حال حاضر هواپیماهای ATR در مدیریت ایران‌ایر رجینال به پرواز در می‌آیند و این بخش هنوز اساسنامه مستقل ندارد بلکه یک SBU (استراتژیک بیزینس یونیتد) در دل هما است.

 

شرفبافی در پایان خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن تأمین مالی همه هواپیماهای جدید هما را انجام می‌دهد؛ البته قرار است هما از طرق مختلف تأمین مالی داشته باشد و بخشی که بحث سینرژی یا فعال کردن اولیه قراردادها بوده است با بانک صنعت و معدن بوده است،بقیه قراردادها هم با طرق مختلف تأمین می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *