آخرین اخبار

30 بهمن؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی ققنوس گیلان

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان، با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، گفت: مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد.

اشتراک گذاری
26 بهمن 1396
41 بازدید
کد مطلب : 40698

اسپرو- محمدمهدی شیاسی در گفت وگو با خبرنگاران منطقه گیلان، اظهار کرد: هنر تجلی زیبایی هاست و دانشجو با روح خلاق و پویا و روحیه مطالبه گری و استکبارستیزی خود و با بهره گیری از ابزارهای مناسب می تواند آن را به بهترین شکل متجلی سازد.

وی با بیان اینکه سومین جشنواره فرهنگی،هنری و دانشجویی ققنوس به همت سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان برگزار می شود، تصریح کرد: این جشنواره با هدف کشف و شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان و آموزش تخصصی و حمایت از دانشجویان مستعد و متخصص در راستای تاثیرگذاری بر فضای فرهنگی و هنری جامعه برگزار خواهد شد.

 

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان،شعر،عکس، موسیقی، فیلم کوتاه،فیلم مستند،استندآپ کمدی،تئاتر صحنه ای و تئاتر خیابانی را از جمله بخش های این جشنواره دانست و افزود: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط حضور و نحوه برگزاری جشنواره و ارسال آثار به دبیرخانه مراجعه کنند.

 

شیاسی با بیان اینکه پیش تر 20 بهمن به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: بنا بر درخواست های مکرر عزیزان متقاضی شرکت در سومین جشنواره فرهنگی، هنری و دانشجویی ققنوس استان گیلان و موافقت دبیرخانه جشنواره مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا 30 بهمن 96 تمدید شد و امکان تمدید مجدد وجود ندارد.

 

وی با تاکید بر لزوم دانشجو بودن صاحب اثر ارسالی، عنوان کرد: موضوع جشنواره آزاد است، اما اولویت با آثاری است که با موضوعات جشنواره همخوانی دارند.

 

دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره ققنوس گیلان متذکر شد: علاقمندان می  توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی رشت، میدان نیروی دریایی، خیابان پاسداران، روبروی اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج)، سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان ارسال و یا با شماره 01333145635 تماس حاصل کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *