آخرین اخبار

اعزام ۲۶۰ نفر از مردم رودبار به مناطق عملیاتی جنوب

اسپرو-  فرمانده سپاه رودبار از بازدید ۲۶۰ نفر از مردم این شهرستان از یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد. سرهنگ جاوید فلاح در حاشیه همایش بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان رودبار رودبار در گفنگو با خبرنگار ما،  به تبیین نقش تعیین کننده راهیان نور در انتقال مفاهیم و ارزش های […]

اشتراک گذاری
22 اسفند 1396
52 بازدید
کد مطلب : 42047

اسپرو-  فرمانده سپاه رودبار از بازدید ۲۶۰ نفر از مردم این شهرستان از یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

سرهنگ جاوید فلاح در حاشیه همایش بدرقه کاروان راهیان نور شهرستان رودبار رودبار در گفنگو با خبرنگار ما،  به تبیین نقش تعیین کننده راهیان نور در انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی به نسل جوان پرداخت و بیان کرد: راهیان نور در احیا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان نقش موثری دارد.

به گفته وی، اعزام کاروان راهیان نور شهرستان رودبار از تمامی شهرها و بخش های این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب به منظور شناخت بیشتر با سیره و روش شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار از بازدید ۲۶۰ نفر از مردم این شهرستان از یادمان های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این تعداد از زائرین در یک بازه چهار روزه از یادمان های هویزه، شلمچه و اروندکنار بازدید می کنند.

سرهنگ فلاح اضافه کرد: حضور در نمایش مردان آسمانی و حضور در معراج شهدای اهواز از دیگر برنامه های راهیان نور خواهد بود.

وی همچنین اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی را نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد و اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان رودباری نیز سال گذشته به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *