آخرین اخبار

تمامی راههای گیلان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به بارش برف در برخی محورهای کوهستانی و بارش باران در دیگر مسیرهای استان گفت : در حال حاضر تمامی راه های استان باز است.

اشتراک گذاری
22 اسفند 1396
31 بازدید
کد مطلب : 42066

اسپرو- محمدرضا نازک کار دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فقط محور پونل- خلخال پس از بارش سنگین برف بدلیل احتمال ریزش بهمن و ایمنی ترددکنندگان این مسیر بسته شده است.
وی از عملیات پاکسازی محور پونل خلخال برای نوروز خبر داد و افزود: این مسیر برای نوروز امسال بازگشایی می‌شود .
وی تصریح کرد: برفی که در ارتفاعات غرب تالش گردنه حیران و دیلمان آغاز شده تاکنون در حد سفید پوش کردن بوده است و راهداران در این مسیرها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اظهار کرد: با توجه به سرمای هوا در هنگام بارش ها در این فصل ،ضرورت دارد تا برای تردد در محورهای کوهستانی رانندگان ابزار ایمنی همچون زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانه و گرمایشی به همراه خود داشته باشند.
نازک کار همچنین از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
کارشناس اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان نیز گفت: بیشترین سرعت باد امروز ( دوشنبه)مربوط به منجیل و جیرنده با 54 کیلومتر بر ساعت بود.
سمانه نگاه تصریح کرد :در سواحل انزلی و شهرستان رشت نیز سرعت باد به افزون بر 43 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات غرب تالش و مسیر آستارا -اردبیل در گردنه حیران افزود : براساس نقشه های هواشناسی بارش ها تا صبح فردا ادامه دارد و آسمان استان برای فردا نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود .
482 راهدار در قالب 41 اکیپ راهداری در راه های استان مستقر هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *