آخرین اخبار

بسیاری از خدمات لوشان یادگار زنده یاد حجت الاسلام رضایی است

امام جمعه لوشان به خدمات ارزشمند مرحوم رضایی در شهر لوشان اشاره کرد و گفت: ایشان سالها در جهت تبلیغ شعایر دینی و نشر معرف اسلامی تلاش کرده اند و بسیاری از کارهای انجام گرفته در لوشان از یادگاریهای این عالم ربانی است .

اشتراک گذاری
25 فروردین 1397
45 بازدید
کد مطلب : 43236

اسپرو – بپاس قدردانی از خدمات ارزشمند مرحوم حاج شیخ محمد رضایی  اولین امام جمعه شهر لوشان  در دوران امامت جمعه این شهر، مجلس بزرگداشتی از سوی مردم و مسئولین شهر در مصلی نماز جمعه لوشان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امامان جمعه شهرهای رودبار، منجیل و لوشان جمعی از مسئولین شهرستان رودبار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و با شرکت گسترده مردم قدرشناس لوشان برگزار گردید، حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهر لوشان ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند امام جمعه فقید لوشان و گرامیداشت یاد و خاطره آن عالم ربانی و تشکر ویژه از حضور گسترده مردم نجیب و ولایت مدار لوشان در مراسم، با بهره گیری از  آیاتی ازقرآن کریم ومدد گیری از تفسیر امام علی (ع) گفت: از آنچه خداوند به ما داده است باید برای آخرت بهره گیری کنیم  ودر زندگی دنیا به دنبال نیکی ها باشیم و فساد نکنیم.

وی افزود: خداوند پنج نیرو از جمله: صحت (سلامتی)، قدرت، فراغت، جوانی و نشاط به ما داده که باید از این نیروها برای آبادانی قیامت و در جهت رضایت خداوند منان از آنها بهره بگیریم و البته این نیروها همیشگی نیستند.

امام جمعه لوشان به خدمات ارزشمند  مرحوم رضایی در شهر لوشان اشاره کرد و گفت: ایشان سالها  در جهت تبلیغ شعایر دینی و نشر معرف اسلامی تلاش کرده اند و بسیاری از کارهای انجام گرفته در لوشان از یادگاریهای این عالم ربانی است .

حجت الاسلام بابایی در پایان گفت : دین اسلام به سادگی به دست ما نرسیده بلکه امامان معصوم  (ع) و علما مرارت های فراوانی برای آن کشیده اند و امانتی در دست ماست وباید از آن پاسداری کنیم. /زیتون خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *