آخرین اخبار

کار در حوزه زنان و خانواده فرابخشی و غیر سیاسی است

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در نشست جمعی از بانوان معلم و کارگر شهرستان رودبار با بیان اینکه خودم گیلانی هستم و خیلی از مشکلات مناطق مختلف گیلان را می دانم و برایم قابل لمس هست گفت: شورای معاونین وزارت کشور ارتباط هفتگی با وزیر …

اشتراک گذاری
16 اردیبهشت 1397
35 بازدید
کد مطلب : 43601

اسپرو – مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در نشست جمعی از بانوان معلم و کارگر شهرستان رودبار با بیان اینکه خودم گیلانی هستم و خیلی از مشکلات مناطق مختلف گیلان را می دانم و برایم قابل لمس هست گفت: شورای معاونین وزارت کشور ارتباط هفتگی با وزیر دارند و خیلی از موارد مطرح شده زنان رودباری را آنجا بازگو کرده و دیگر موارد مرتبط با وزارتخانه های دیگر را انتقال می دهم.

فریبا نظری بیان کرد: انتصاب مدیران زن اتفاق خاصی در گیلان نیست و در تربیت خانواده های گیلانی تبعیضی بین پسر و دختر نیست و اگر غیر از این باشد باید تعجب کنیم.

وی ضمن تشکر از انتصابات زنان به مدیریتها گفت: انتظارات خیلی بیشتر از این است، نباید به زن به دلیل زن بودن یک پست مدیریتی داد طبیعی است که باید توانمندی و شایستگی داشته باشند وسلسله مراتب را طی کرده باشند، اما مردان مدیر جامعه باید بپذیرند که اولین اشتباه زنان آخرین اشتباه او نباید تلقی شود.

نظری به داشتن جامعه ای باثبات، امیدوار و پر نشاط تاکید کرد و گفت: بر اساس یک پژوهش گفتگو در خانواده های ایرانی به زیر ۳۰ دقیقه رسیده است و یک نوع جدیدی از خانواده در ایران به نام خانواده تفردی داریم که نوع وحشتناکی از خانواده است.

وی با بیان اینکه همه را تقصیر فضای مجازی نگذاریم گفت: وقتی این فضا وجود نداشت خانم خانواده احتمال داشت آشپزی کند و آقای خانواده روزنامه بخواند و یا هرکدام تلویزیون نگاه کنند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده بیان کرد: در حوزه زنان رویکرد من این است که کار در حوزه زنان و خانواده فرابخشی و غیر سیاسی است و این را ابلاغ هم کرده ام.

نظری افزود: همه ما نگرش سیاسی داریم ولی نگاه سیاسی و رویکرد سیاسی داشتن به حوزه زنان آسیب رسان است و مسائل زنان و خانواده را باید فراتر از هر بخش و دستگاه و فارغ از هر جناحی پیگیری نمائیم.

وی همچنین گفت: مشکلات شهرستان رودبار را به حوزه های مربوطه می رسانم. /دیار زیتون

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *