آخرین اخبار

۵۰ هزار واحد مسکن مهر در اختیار مددجویان کمیته امداد و بهزیستی قرار می‌گیرد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس مصوبه مجلس ۵۰ هزار واحد از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
19 شهریور 1397
59 بازدید
کد مطلب : 44159

 

اسپرو– احمد اصغری مهرآبادی عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در رودبار اظهار داشت: 55 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات توسط شورای پول و اعتبار و برای مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 45 هزار میلیارد تومان از تسهیلات مسکن مهر از محل خط اعتباری و 10 هزار و 500 میلیارد تومان آن از محل وصول اقساط تامین می‌شود گفت: حدود 5 الی 6 میلیارد تومان نیز از محل داخلی بانک‌ها تامین شده است.

اصغری مهرآبادی با اعلام اینکه تاکنون 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر شهری و 420 هزار واحد مسکن مهر روستایی ساخته شده است تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 721 هزار واحد مسکن مهر شهری به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه مابقی واحد‌های مسکن مهر شهری برای تحویل به متقاضیان نیازمند امکانات زیربنایی است ابراز داشت: تامین آب، برق و همچنین رفع مشکل فاضلاب بخشی از نیازهای زیربنایی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 200 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور وجود دارد افزود: از این میان 100 هزار واحد فاقد متقاضی بوده که براساس مصوبه دولت همه افراد می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند.

اصغری مهرآبادی با اعلام اینکه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 50 هزار واحد از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر در اختیار افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی قرار می‌گیرد گفت: آئین‌نامه اجرایی این مصوبه ماه گذشته تصویب شد.

وی با بیان اینکه 35 هزار واحد از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر دارای پرونده قضایی است خاطرنشان کرد: اختلافات پیمانکاران و اختلافات میان شرکت‌های تعاونی و سازندگان علت وجود این پرونده‌ها است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کار ساخت واحدهای مسکن مهر تقریباً به پایان رسید اما تحویل آن‌ها نیاز به اعتبار دارد تصریح کرد: براساس براورد‌های انجام شده 4 هزار میلیارد تومان برای تامین امکانات زیربنایی و 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای تامین امکانات رو بنایی نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *