آخرین اخبار

دستگیری عاملان ناامنی برای کامیون‌ سواران محور مواصلاتی رشت ـ قزوین

دادستان رودبار از دستگیری عاملان ناامنی برای کامیون‌ سواران محور مواصلاتی رشت قزوین و تحویل آنان به مراجع قضایی خبر داد.

اشتراک گذاری
08 مهر 1397
50 بازدید
کد مطلب : 44361

 

اسپرو- نادر اکبری دقایقی در رودبار از دستگیری چهار جوان سودجو و هنجارشکن در رودبار خبر داد و اظهار کرد: در پی اقدام هنجارشکنانه برخی از افراد در محور مواصلاتی رشت به قزوین، چهار جوان که با ماشین سنگین به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت محور مواصلاتی بودند و با ایجاد رعب و وحشت به اعتصابات کذایی دامن می‌زدند بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی به‌شدت با اخلالگران در نظم عمومی برخورد می‌کند افزود: چهار جوان مرعوب و مواجب‌بگیر که التهابات اخیر را فرصتی برای بر هم زدن نظم عمومی و اخلال درآمد و شد کامیون‌ها مناسب دیده بودند اقدام به انحراف به چپ کرده و با ترساندن راننده کامیون، آن را از ادامه مسیر بازداشتند.

دادستان شهرستان رودبار با تقدیر از اعتماد به‌جا راننده متعهد به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تصریح کرد: این راننده که از سوی نوکران استکبار کمین خورده بود با درایت و صبر در اولین فرصت با دستگاه‌های اطلاعاتی تماس گرفته و موضوع را با آن‌ها در میان گذاشت که حاصل این اعتماد متعهدانه پاتک زدن به دسیسه چهار جوان مهاجم و دستگیری آن‌ها بود.

این مقام قضایی با تقدیر از حضور به موقع نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: چهار جوان دستگیرشده مست بودند و دلیل این نوع رفتارشان که با رعب، وحشت و ناسزاگویی همراه بوده، عبور راننده کامیون در جاده در شرایط اعتصاب کذایی برشمرده‌اند./ دیار میرزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *