آخرین اخبار

صندوق کارآفرینی امید گیلان 900 روستانشین را شاغل کرد

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان از اشتغالزایی برای 900 نفر در روستاهای این استان در نیمه نخست امسال، با پرداخت 385 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

اشتراک گذاری
21 مهر 1397
84 بازدید
کد مطلب : 44398

 

اسپرو- یوسف پورواجد روز پنجشنبه در نشست با کارکنان صندوق کارآفرینی امید آستارا گفت: صندوق کارآفرینی امید برای نخستین بار به طرح های اشتغال در روستاهای گیلان تسهیلات پرداخت می کند و مورد استقبال روستائیان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: طرح های بوم گردی، دامداری، زنبورداری، پرورش مرغ بومی، باغداری، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی توسط دریافت کنندگان تسهیلات در روستاها اجرا شده و بیشترین دریافت تسهیلات در شهرستان های رودبار، آستانه اشرفیه، آستارا، املش و ماسال بوده است.
وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید گیلان در سال جاری، 42 میلیارد ریال نیز برای توسعه اشتغال و کسب و کار صاحبان مشاغل پرداخت کرده و بیشترین تسهیلات با توجه به دستور استاندار گیلان، به طرح های بوم گردی اختصاص یافته است.
پور واجد ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان پیشرو حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان، با اجرای طرح های هر روستا یک محصول، بوم گردی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت از تولیدات داخلی با رویکرد کارآفرینی حمایت می کند.
معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان یادآور شد: سال گذشته با پرداخت 434 میلیارد و 878 میلیون ریال تسهیلات، برای حدود سه هزار نفر در استان شغل ایجاد شد و آستارا در جذب اعتبار اشتغال، رتبه نخست گیلان را کسب کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است./ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *