آخرین اخبار

درخشش ستاره ایرانی در لیگ اروپا؛ صعود المپیاکوس با دبل انصاری فرد

تیم المپیاکوس یونان با درخشش ستاره ایرانی خود توانست پس از ۵ سال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد.

اشتراک گذاری
07 اسفند 1395
8 بازدید
کد مطلب : 26706

اسپرو- تیم المپیاکوس یونان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مهمان تیم عثمانلی اسپور ترکیه بود که در نهایت با درخشش کریم انصاری فرد موفق شد در این بازی با سه گل پیروز شود و به مرحله بعد راه یابد.

المپیاکوس در این بازی با گل های کریم انصاری فرد (دقایق ۴۷ و ۸۶) و تاریک الینوسی (دقیقه ۷۰) موفق شد حریف ترکیه ای خود را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۰ پیروز شود و به جمع شانزده تیم برتر این رقابت ها راه یابد.

کرنر ارسالی در ابتدای نیمه دوم پس از ضربه سر بازیکن المپیاکوس در دهانه دروازه به انصاری فرد که برای نخستین بار در لیگ اروپا در ترکیب ابتدایی تیم خود قرار گرفته بود رسید و این بازیکن موفق شد با نخستین ضربه درون چارچوب المپیاکوس این تیم را پیش بیندازد. الینوسی هم در دقیقه ۷۰ با ضربه سر روی سانتر ارسالی دروازه عثمانلی اسپور را برای بار دوم باز کرد اما این پایان کار المپیاکوس و ستاره ایرانی خود نبود. دروازه بان عثمانلی در دقیقه ۸۶ ضربه بازیکن المپیاکوس را مهار کرد اما انصاری فرد در برگشت دروازه را باز کرد تا شب خوب خودش و المپیاکوس تکمیل شود.

قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ اروپا فردا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و انصاری فرد و همبازیانش حریف بعدی خود را خواهند شناخت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *