آخرین اخبار

علی کریمی، علی دایی را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد + عکس

اختلافات اسطوره های فوتبال ایران تمامی ندارد.

اشتراک گذاری
26 فروردین 1396
40 بازدید
کد مطلب : 27813

اسپرودعوای های علی کریمی و علی دایی ادامه دارد و جادوگر دست بردار شهریار نیست. پس از دفاع علی دایی از احمد نوراللهی و امید عالیشاه و پس از اینکه علی کریمی به صحبت های دایی واکنش نشان داد، امروز علی دایی در نشست خبری پس از بازی تیمش در مورد صحبت های کریمی حرف هایی زد و در پستی اینستاگرامی بر مواضع خود تاکید کرد.

123_13

در مورد صحبت های آقای کریمی باید بگم من همیشه برایش احترام قائل هستم و دوستش دارم. عادت کردم که ایشون درباره من صحبت کنه. من فقط از شاگردان سابق خودم که در پرسپولیس زحمت کشیدند حمایت کردم و اینکه چرا یک فرد غیر فوتبالی باید به اونها بگه خائن. کاش آقای کریمی بر اساس کینه های قبلی اظهار نظر نکنه و به عنوان یک دوست از حق دفاع کنه. ایشون همیشه باعث شادی هواداران فوتبال شده و برای همین بسیار برای من قابل احترامه. ‎من همیشه در قبال هجمه و حمله غیر فوتبالی ها به فوتبالی ها و به ویژه شاگردانم مصلحت اندیشی نمی کنم و حرف حق رو وقتی یک فوتبالی مورد جفا قرار گرفته باشد، می زنم. ‎من هم بدون اشتباه نبوده و نیستم و در آرشیوهست که همون زمان بابت یک خرید اشتباه عذرخواهی کردم. ‎ما فوتبالی ها باید هوای یکدیگه رو داشته باشیم و به هم احترام بزاریم. ‎ من همیشه به ایشون احترام گذاشتم اما این برای بار چندمه که ایشون علیه بنده موضع گرفته. علی کریمی از دیدگاه من یکی از نوابغ فوتبال ایران و آسیاست و هرقدر هم که علیه بنده موضع بگیره پاسخش رو نخواهم داد و باز هم در قبال موضع گیری ایشون جوابی نمی دم چون اون رو به نفع غیرفوتبالی های مساله دار می دونم. ‎بنده قلبا علی کریمی رو دوست دارم .در طول دوران ورزشی و فوتبال هم بین فوتبالی ها ممکن است اختلاف و سوء تفاهماتی پیش بیاد اما در گذر زمان همه ما این مسائل رو فراموش می کنیم. من نیز هیچ مشکلی با آقای کریمی ندارم و نگاه من نسبت به او اینه که با یک همبازی سابق و یک سرمایه بزرگ ورزشی مواجه هستم. ‎انشاالله که ما و امثال ما به عنوان کسانی که در این فوتبال نقشی داشته ایم خود رو قربانی افرادی نکنیم که در این فوتبال میان و میرن و جایگاهی نداشته و ندارند. ‎خدا همه ما رو به راه راست هدایت کند.

اما علی کریمی دست بردار نیست و در پستی اینستاگرامی دایی را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.

میشه غیر فوتبالی هاى مسئله دار رو معرفی کنی تا مردم بهتر بشناسن!!؟؟ایا همین غیر فوتبالی ها قراردادهاى ان چنانی به تو ندادن!!؟؟اگه فوتبالی بودن که اینجور قراردادها نمیدادن به تو!!!!. غیر فوتبالی هم کم نداشتیم که کارایی که کردن ، خیلی ها نکردن یا نتونستن ،نظیر مهندس صفایی فراهانی، نظیر دکتر طاهرى. ما منتظر معرفی غیر فوتبالی ها مسئله دار هستیم، هیچ جا نمیریم همین جا هستیم!! در ضمن با اینکه اهل تلویزیون نیستم ولی حاضر به مناظره در هر برنامه ورزشی هستم و با کمال میل میپذیرم. ببخشید که با قهرمانی امسال تیم دیگه حالا حالا ها دستت نمیرسه به نیمکت این تیم ولی نگران نباش از اون غیر فوتبالی ها مسئله دار زیاد هستن ، دخیل ببند که بیان دوباره تا بتونی با قرار داد انچنانی بشینی روى نیمکت. در ضمن اینو واسه کسایی میگم که فکر میکنن که من دنبال پست مقام هستم توى این فوتبال، به هیچ وجه من رو توى این فوتبال نمیبینید تا روزى که یه فرد دلسوز بالا سر این فوتبال باشه که فکر میکنم به سن من یکی قد نده

علی کریمی-اینستاگرام علی کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *