آخرین اخبار

بسیاری از فعالین درگیر انتخابات اصلا نمی دانستند ماجرای ۲۰:۳۰چه چیز است/چرا یک عده در پشت تریبون ها عوام را زیر سوال میبرند

ابراهیم فلاح:صبح امروز به پاس پیروزی حسن روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ی ریاست جمهوری جشن بزرگی در شهرستان فومن با سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس و با حضور مسوولین شهرستان های فومن و شفت برگزار شد.

اشتراک گذاری
06 خرداد 1396
23 بازدید
کد مطلب : 28332

اسپرو- پزشکیان با اشاره به خلق حماسه بزرگ از سوی مردم به برخی از بد اخلاقی های موجود در انتخابات اشاره کرد و گفت: بسیاری از فعالین درگیر انتخابات اصلا نمی دانستند ماجرای ۲۰:۳۰چه چیز است فقط به انتشار غلط آن می پرداختند.

اما مردم همه این کنش های غیر اخلاقی را می بینند و تصمیم درست را میگرند چرا که دیدن سیر تاریخی این جریانات سیاسی و عملکردهایشان بسیاری از واقعیت ها را منعکس میکند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه سیاست و اجتماع نباید اخلاق و ارزش های اعتقادی را زیر پا بگذاریم از مشکلات مردم و جوانان گفت و تاکید کرد راه برون رفت معضلات اساسی کشور بنا به فرموده امام علی(ع) تقوا پیشه کردن است به این معنی که حق را و راه درست را سر لوحه کارمان قرار بدهیم و تشخیص اینکه چه کسی صالح است را مردم تشخیص میدهند اما چرا یک عده در پشت تریبون ها عوام را زیر سوال میبرند و بسیاری از مسوولین را دزد خطاب میکنند. وقتی شخص مورد نظر ما به کرسی ننشست نباید بد اخلاقی کنیم.
نماینده مردم تبریز از مسوولیت بزرگ مسوولین کشور در مقابل مردم اینگونه گفت:ما باید به مردم تعهد داشته باشیم و به پاس این حضور باشکوه شان قدردان باشیم. این مردم مشارکت سیاسی باشکوه در انتخابات خلق میکنند در زمان جنگ می جنگندند و انجا که لازم است سکوت می کنند.آقای روحانی و همه ما در مقابل این مردم مسوولیم. و آقای روحانی باید بداند به همه شعارها و قول هایی که داده است باید پایبند باشد.

نمی شود به قدرت برسیم و سپس به مردم پشت کنیم.حتی اگر نمیتوانیم مشکلات را حل کنیم باید با مردم صادق باشیم و دلایل این نتوانستن ها رو بگوییم.
پزشکیان علت حل نشدن بسیاری از مشکلات وجود در کشور را قانون غلط و یا درست اجرا نکردن قانون صحیح دانست که همه نمایندگان برای بهبود شرایط باید تلاش کنند.
این فعال سیاسی روحانی را سیاست مدار کار بلدی دانست و تاکید کرد که از بین شش کاندیدهای انتخابات ایشان دیدگاه بازتر و بهتری نسبت به همه مسایل داشت و باید به عنوان رییس جمهور منتخب شیرینی حضور حداکثری مردم را با عملکرد صحیح خود اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *