آخرین اخبار

تکواندوکار گیلانی در لیست مسافران مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان

تکواندوکار گیلانی با درخشش در رقابت‌های انتخابی درون تیمی موفق شد در لیست اعزامی به رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان در چین تایپه قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
21 مرداد 1396
11 بازدید
کد مطلب : 30773
 اسپرو-  پس از پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی دانشجویان جهان لیست نفرات اعزامی به این رقابت‌ها مشخص شد که بر این اساس آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی تیم ملی ایران در وزن منفی 54 کیلوگرم موفق شد به لیست نهایی تیم ملی دانشجویان ایران راه یابد و به همراه هفت تکواندوکار دیگر نفرات اعزامی تیم ملی به چین تایپه را تشکیل دهد.

 

بیست و نهمین دوره رقابت‌های جهانی دانشجویان از بیست و هشتم مردادماه به میزبانی چین تایپه آغازشده و تیم ملی تکواندو ایران با سرمربیگری نعمت خلیفه و با ترکیب ولی پور، احسانی، حسینی، هادی پور، امیدی، قیاس شندی، قلی زاده و رجبی پای به این رقابت‌ها می‌گذارد.

 

هادی پور تکواندوکار گیلانی پیش‌ازاین در رقابت‌های گرندپری روسیه حضور یافت که در دور اول موفق به پیروزی در برابر رقیب کاستاریکایی شده و در دور دوم با شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد. وی همچنین ماه گذشته در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان موفق به کسب مدال نقره این بازی‌ها شده و توانست پس از نیم‌قرن به‌عنوان یک گیلانی به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *