آخرین اخبار

پرحاشیه ترین مرد استقلال در آستانه اخراج

مدیران باشگاه استقلال پس از بازگرداندن رحمتى به تمرینات در نظر دارند جبارى را با قلم قرمز شفر از تیم کنار بگذارند.

اشتراک گذاری
22 مهر 1396
34 بازدید
کد مطلب : 34622

اسپرو-  مدیران باشگاه استقلال پس از بازگرداندن رحمتى به تمرینات در نظر دارند جبارى را با قلم قرمز شفر از تیم کنار بگذارند.

با توجه به کنار گذاشته شدن جبارى و رحمتى هنگام سرمربیگرى منصوریان، پس از استعفاى این مربى وضعیت این ٢ بازیکن در هاله اى از ابهام قرار گرفت تا اینکه با حضور شفر  وضعیت کاپیتان ها وارد فاز تازه اى شد.

رحمتى دروازه بان آبى ها طبق در خواست وینفرد شفر به تمرینات بازگشت و در مورد جبارى هم اعلام شد که این بازیکن باید مجدد تست پزشکى بدهد تا سرمربى جدید درباره او تصمیم بگیرد.

البته از طرفی افتخاری در آخرین صحبت های خود در مورد جباری اعلام کرد که شفر بازیکن 90 دقیقه ای می خواهد و بدن شک این حرف مدیر عامل از این خبر می داد که شفر روی شماره 8 خط قرمز کشیده است .

در هر صورت جباری هم پس از خروج از تیم استقلال ساکت نماند و در برخی از رسانه ها از اینکه هنوز از مدیران باشگاه با او تماسی برای مشخص شدن وضعیت اش گرفته نشده سخن گفت و در نهایت بیان کرد: افتخاری باید هر چه سریعتر این وضعیت را مشخص کند و بگوید به چه دلیل من را کنار گذاشته است. او منتظر چیست؟ مردم همه چیز را می دانند.

مجتبی جباری معتقد است در برنامه 90 و پس از صحبت های جنجالی میان مدیران استقلال و سرمربی مشخص شد که افتخاری خواهان حضور او در استقلال نیست .به این ترتیب جباری به خوبی می‌داند مدیرعامل باشگاه در ادامه با او به مشکل خواهد خورد  و از آنجایی که جباری هم عادت ندارد در این مواقع سکوت را ترجیح دهد بدون شک در ادامه راه با افتخاری دچار مشکلات بیشتری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *