آخرین اخبار

رودبار یک مجتمع فرهنگی و مذهبی می خواهد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی به خصوص دربین نسل جوان نیاز به فضای مناسب فرهنگی است.

اشتراک گذاری
19 دی 1396
42 بازدید
کد مطلب : 39038

اسپرو- رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی به خصوص دربین نسل جوان نیاز به فضای مناسب فرهنگی است، ادامه داد: وجودیک مجتمع فرهنگی مناسب دراین شهرستان برای فعالیت جوانان در امور فرهنگی و مذهبی از نکات قابل توجه است.

حجت الاسلام ابراهیم عباسپور در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: رسالت اساسی تبلیغات اسلامی بیان و اطلاع‌ رسانی دینی، جذب نیروی جوان و افزایش آگاهی دینی است.

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی به خصوص دربین نسل جوان نیاز به فضای مناسب فرهنگی است، ادامه داد: وجودیک مجتمع فرهنگی مناسب دراین شهرستان برای فعالیت جوانان در امور فرهنگی و مذهبی از نکات قابل توجه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار، بیان داشت: مکان مناسب برای جذب نیروی جوان و بستر سازی مناسب برای امرتبلیغ دینی وافزایش باورهای دینی دربین نسل جدید فراهم می‌شود.

حجت الاسلام عباسپور یادآور شد: رسالت اساسی اداره تبلیغات اسلامی بیان و اطلاع‌ رسانی دینی، جذب نیروی جوان و افزایش آگاهی دینی است.

وی افزود: کار ما تبلیغ دینی است که یک جهاد محسوب می‌شود و تلاشی بزرگ و مقدس برای نگهبانی از دستورات الهی و عواطف انسانی و سالم نگه داشتن جامعه بشری است.

این کارشناس فرهنگی و مذهبی با بیان اینکه  نگاه به مسائل فرهنگی باید نگاه فراگیر، هوشمندانه، عمیق و کارشناسانه باشد اضافه کرد: مقابله باتهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و نظام اسلامی  نیازمند نگاه فراگیر است.

عباسپور ادامه داد: مناسبت های دینی و ملی، مبدأ تحول اخلاقی و تربیتی است که باید از این فرصت به‌ خوبی بهره گرفت و برای جوانان فرصت سازی کرد.

این کارشناس حوزه دین با اشاره به نقش و جایگاه روحانیون در تبلیغ دین اسلام و نشر احکام اسلامی در روستاها اظهار داشت: مبلغین و نهادهای دینی و فرهنگی، باید بستر ارتقاء و تعالی اندیشه دینی مردم را با استفاده از شیوه‌های نوین مستند بر علوم و معارف اسلامیِ برگرفته از قرآن و سنت اهل‌بیت (علیهم السلام) فراهم آورند.

وی ابراز کرد: روحانیون طرح هجرت رودبار ضمن اقامه نماز جماعت، تبلیغ و ترویج احکام وآموزه های دینی در محل های ماموریت خود بابرگزاری جلسات قرآنی وگفتمان دینی به سؤالات شرعی حاضرین پاسخ می دهند./ زیتون خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *