آخرین اخبار

حک نام پرسپولیس روی جام قهرمانی با درخشش علیپور

دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان با پیروزی شاگردان برانکو به پایان رسید.

اشتراک گذاری
19 بهمن 1396
16 بازدید
کد مطلب : 40433
اسپرو- در ادامه هفته بیست و سوم لیگ برتر بازی پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل نفت آبادان آغاز شد و درنهایت پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس شانزدهمین برد این فصل خود را مقابل نفت آبادان به دست آورد. سرخپوشان با این برد ۵۴ امتیازی شدند و تا قهرمانی قطعی خود فقط ۷ امتیاز فاصله دارند. به این ترتیب می توان گفت نام پرسپولیس روی جام قهرمانی لیگ هفدهم حک شد. علیپور مهاجم پرسپولیس در این بازی ۲ گل زد تا با ۱۷ گل زده در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.
نفت آبادان هم در این بازی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و بازی ضعیفی به نمایش گذاشت تا شاگردان برانکو به بهترین شکل ممکن انتقام شکست از نفت را در جام حذفی از صنعت نفت بگیرند. صنعت با این شکست ۲۹ امتیازی و در رده نهم باقی ماند.
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری – بابک داوری
کارت زرد: حسین بغلانی و باتیستا از نفت آبادان و سید جلال حسینی از پرسپولیس
کارت قرمز:-
گل: فرشاد احمدزاده ( 13) و علی علیپور(27)( 56) پرسپولیس
ترکیب صنعت نفت آبادان:داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، علی عبداله‌زاده( 60- حسین ساکی)، سعید لطفی، مگنو باتسیتا، آگوستو سزار، کرار جاسم( 61- میلاد جهانی)، حامد پاکدل، محمد شادکام( 52- طالب ریکانی) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند
ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی(82- کمال کامیابی نیا)، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده(76- بشار رسن)، وحید امیری، علی علیپور(84- احمد نوراللهی) و گادوین منشا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *