آخرین اخبار

تجلیل از دکتر علی مهرپور دارستانی در کنگره کشوری برند برتر

یک بار دیگر سریال موفقیت های پی در پی شرکت بالار نصب ادامه پیدا کرد.

اشتراک گذاری
28 بهمن 1396
219 بازدید
کد مطلب : 40847

اسپرو- در کنگره کشوری برند برتر که با حضور نخبگان و بزرگان علم صنعت و تجارت و کسب و کارآفرینی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای کشور با حضور غول های صنعت کشور برگزار شد از افتخار استان گیلان و شهرستان رودبار، دکتر علی مهرپور دارستانی با لوح زرین و دیپلم افتخار و تندیس برند برتر تجلیل شد.

در این کنگره کشوری شرکت بالار نصب و شرکت سیرنگ تجارت ایرانیان در حوزه صنعتی، نوآوری و کسب و کار موفق به کسب این عنوان شایسته شدند. شایان ذکر است قبل از این کنگره

در جشنواره تجلیل از مدیران خلاق و نوآور استان گیلان که با حضور رئیس مرکز آموزش بازرگانی کشور، دکتر دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تحارت استان، دکتر قلیچی ئیس مرکز آموزش بازرگانی استان و شعبان نژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در سالن اجتماعات بانک کشاورزی استان با شرکت مدیران منتخب و برتر خلاق و نوآور استان برگزار شد از تعدادی از این مدیران تجلیل شد.

 

در این مراسم از دکتر علی مهرپور دارستانی مدیر عامل شرکت بالار نصب که در جشنواره های متعدد ملی و بین المللی کشور و خارج از کشور موفقیت های چشمگیر کسب نموده و تندیس و لوح های زرینی را از این رویدادهای ملی و بین المللی کسب نموده با تندیس و لوح زرین افتخار تجلیل شد.

با کسب این عنوان در سال ۹۶ تعداد موفقیت ها و حضور دکتر مهر پور دارستانی به عدد ۹ رسید.

با این احتساب شرکت بالار نصب و شرکت سیرنگ تجارت ایرانیان به عنوان شرکت های دانش بنیان کشوری حائز رتبه های فراوان کسب و کار شده که افتخار بزرگی در جامعه کارآفرینی کشور و استان محسوب می شود./دیار یونس

 






این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *