آخرین اخبار

آغاز بازرسی‌های صنفی تعزیرات از 15 اسفندماه/ از بازار احتکاری در گیلان خبری نیست

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از آغاز بازرسی‌های صنفی تعزیرات حکومتی در 15 اسفندماه خبر داد و گفت: تاکنون از سوی شهروندان و دستگاه‌های نظارتی احتکار کالا و اقلام گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
29 بهمن 1396
36 بازدید
کد مطلب : 40931

اسپرو- رضا قشلاقی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رشت از تشدید سرکشی و بازدید در مجامع صنفی و خدماتی در ایام منتهی به پایان سال با همکاری اتاق اصناف، صنعت و معدن، بهداشت و درمان خبر داد و اظهار کرد: بازرسی‌های تعزیرات حکومتی استان از 15 اسفند سال جاری تا 15فروردین سال 97 در دو شیفت صبح و عصر در گیلان آغاز می‌شود.

وی بابیان اینکه تعزیرات حکومتی ناظر بر بازار در ایام تعطیلات نوروز خواهد بود افزود: در ایام عید و روزهای تعطیل نیز نظارت‌ها و بازرسی‌های تعزیرات حکومتی برقرار است و پیوسته بر بازار و مجامع صنفی و خدماتی نظارت خواهیم کرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان بابیان اینکه بازار اکنون در حالت آرامش قرار دارد گفت: تاکنون هیچ‌گونه احتکاری در سطح استان از سوی شهروندان یا دستگاه‌های نظارتی گزارش نشده است.

 

قشلاقی با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون تنظیم بازار در ایام پایان سال خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی اعم از جهاد کشاورزی و صنعت و معدن تجارت در راستای تهیه و انبار اقلام پرمصرف نظیر برنج، مرغ و گوشت و غیره اقدام خواهند کرد و عرصه را برای احتکار فراهم نمی‌کنند.

 

وی به قاطعیت تعزیرات حکومتی در رابطه با متخلفان صنفی تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی در صورت مشاهده با هرگونه تخلف صنفی و یا احتکار اقلام و کالاها به‌شدت برخورد خواهد کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *